The Final Station Collector's Edition
Maailma on loppu. Mutta se ei ole vielä kokonaan loppu sinun osaltasi...ainakaan vielä. Nyt sinulla on tuhansia tonneja vetureita käytettävissäsi, valmiina viemään sinut niin kauas raiteilla kuin polttoainetta riittää. Olet saanut lyömätöntä etua sairaista laumoista. Tämä on viimeinen asema. Tosi kysymys on, autatko vai et eloonjääneitä heidän määränpäihinsä....vai annatko heidän kuolla ja ryöstät heidät. Joskus ihmisistä voi olla enemmän haittaa kuin minkä arvoisia he ovat. + Kun juna lähestyy Pääteasemaa, lähdet tietä pitkin läpi kuolevan maailman tarkoituksenasi löytää viimeinen jäljellä oleva suoja. Tutustut tuntemattomiin paikkoihin, käyt tutuissa paikoissa, kohtaat uusia vaarallisia vihollisia ja löydät lisää johtolankoja Vierailujen mysteeristä.