The Festive Seasoning
Festive Seasoning tarjoilee lisäsisältöä jouluaiheisella juhla-aterialla Overcooked-peliin. 8 uutta yhteispelitasoa, uusia kokkeja, uusi ajoneuvo ja uusi kokkaustapa: liekinheitin! Sihisevä kattaus joulumaista yhteispelikaaosta! Tärkeimmät ominaisuudet: Aivan uusi talvinen kartta, sekä moottorikelkka, jolla ajella. Uusi teema: talvimökki Tarjoillaan 8 uutta yhteispelitasoa! Kaksi uutta kokkia: lumiukko ja poro! Kaksi uutta reseptiä: kalkkunaillallinen ja muhennos Uusi tapa kokkailla reseptejä: liekinheitin… Kaksi Sipulitaloa keskustelemaan herramme, sipulikuninkaan, kanssa.