The Experiment: Escape Room
"The Experiment" on pakohuone-tyyppinen moninpelattava pulmapeli! Sitä voi pelata kilpailullisesti, yhteispelinä tai yksin. Tarina Vieraillessasi erään tunnetun lääkärin vastaanotolla, huomaat että jokin on pielessä hänen toimistossaan. Ennen kuin ehdit tajuta mitä on tapahtumassa, hän huumaa sinut ja vaivut uneen. Herätessäsi olet istumassa takahuoneen tuolissa, lukittuna sisään, etkä löydä ulospääsyä rakennuksesta. Ymmärrät lääkärin suorittavan jonkinlaisia eläin- ja ihmiskokeita, ja sinä olet hänen seuraava tutkimuskohteensa! Pystytkö selvittämään mitä on meneillään ja pakenemaan, ennen kuin on liian myöhäistä? Moninpeli Pelaa yhtenä tiiminä jopa kuuden henkilön kanssa, yrittäen ratkaista pulmia, tai kokeile "Versus" -pelimoodia, jossa jokainen pelaaja on lukittuna yksin, koettaen paeta huoneesta ennen muita!