The Eternal Cylinder
"Synnyit vaaralliselle planeetalle. Surrealistiset fantasiaympäristöt vilisevät eksoottisia otuksia, joita ei voi sanoin kuvailla. Tämä pelottava ja kunnioitusta herättävä maailma on yhtä salaperäinen kuin vaarallinenkin. Vaanivat vaaratkin kuitenkin kalpenevat maailman pahimman uhan edessä: se on Cylinder. Jättimäinen, kierivä muinaisrakenne musertaa kaiken tielleen joutuvan. Mistä se oikein tuli? Miten sen voi pysäyttää? Täällä olet vain pikkuinen trebhum-otus. Et ehkä ole nopein etkä vahvin, mutta sinulla on yksi kaikkein voimakkaimmista kyvyistä: sopeutumiskyky. Trebhumit voivat mutatoitua ja kehittää uusia fyysisiä ominaisuuksia ja kykyjä, jotka auttavat niitä puolustautumaan saalistajilta ja liikkumaan vaarallisessa maailmassa. Pienen koon tuomat puutteet on korvattava improvisointikyvyllä ja nokkeluudella. Valmistaudu siis, pikku trebhum. Kokoa perheesi vaarallista matkaa varten ja pelasta maailmasi Eternal Cylinderiltä."