The Escapists: The Walking Dead
Palkittu indie-hittipeli The Escapists on yhdistetty maailmanlaajuiseen ilmiöön nimeltään The Walking Dead. Tulos on The Escapists: The Walking Dead. Ainutlaatuisessa pelissä käytetään The Escapists -pelin viehättävää 8-bittistä pikselitaidetta. Siinä pelataan Rick Grimesia, kun hän kohtaa valloilleen päässeet zombilaumat. Rick johtaa selviytyjäjoukkoa, jossa on monia alkuperäisen sarjakuvatarinan hahmoista, kuten Maggie, Hershel, Glenn ja Michonne. Rickin pitää varmistaa ryhmän turvallisuus etsimällä turvallinen pakoreitti kultakin alueelta ja suorittaa useita vaarallisia tehtäviä, jotta mahdollisimman moni ryhmästä pysyy hengissä. Pelissä seurataan uskollisesti sarjakuvatarinan tapahtumia eli ensin Rickin on taisteltava tiensä ulos Harrison Memorial Hospital -sairaalasta ja käytävä Greenen maatilalla ennen Meriwether Correctional Facility -vankilan ja Woodburyn tapaisia tapahtumapaikkoja. Suojele eläviä ja pakene kuolleilta, kun pelaat palkitun sarjakuvan eeppisen tarinan läpi.