The Escapists 2 - Wicked Ward
Hylätyn sairaalan lukituissa siivissä on tapahtunut outo käänne. Hullu tiedemies ja hänen epäkuolleiden laumansa vartioivat goottilaisia saleja. Ulkona taivas on myrskyisen synkkä; sade ja salamat piiskaavat metsää. Jälleen kerran sinun täytyy valmistaa varusteita, taistella ja juonitella tiesi vapauteen tässä pahaenteisessä yliluonnollisessa vankilassa. Ominaisuudet: - aivan uusi kauhuteemainen kartta paettavaksi - uusia Halloween-aiheisia muokkauksia - uusia esineitä ja valmistettavia reseptejä Tavoitteesi on paeta mihin hintaan hyvänsä!