The Escapists 2 - The Glorious Regime
Vapise The Glorious Regimen edessä! Huolimatta korkeista muureista, sähköaidoista ja siitä, ettet saa poistua, sinun pitäisi olla onnellinen saadessasi olla vankina täällä. Uljas johtaja näkee kaiken ja kuulee kaiken. Sinun on joka päivä osallistuttava nimenhuutoon hänen vaikuttavan monumenttinsa varjossa! Koe miten jännittävää on paeta syvällä viidakossa sijaitsevasta kätketystä laitoksesta. Sinun on oltava määrätietoinen ja sisukas vältelläksesi ilmeisen tunnollisia vartijoita, jatkuvaa valvontaa ja uljasta johtajaa itseään. Ja muista ylistää uljasta johtajaasi!