The Escape of Lydia
Pelaa Lydia Jorjadzea, entistä Georgian erikoisjoukkojen kommandoa. Auta naista välttelemään takaa-ajajia ja kostamaan tässä tarinaa laajentavassa yksinpelikampanja-esiosassa.