The Empire Strikes Back -hahmopaketti
Iske takaisin ja tuo suosituimmat palkkiometsästäjät ja Hoth-varustellut kapinalliset LEGO Star Wars: The Force Awakens -peliin The Empire Strikes Back -hahmopaketilla! Tämä eeppinen paketti sisältää Luke Skywalkerin, Han Solon ja prinsessa Leian kylmän sään vaatetuksessa, kyberneettisen Lobotin ja Pilvikaupungin ugnaughtit, sekä kuolettavat palkkiometsästäjät Bosskin, Dengarin ja Boba Fettin tämän alkuperäisessä valkoisessa haarniskassa.