Seikkailijat palaavat santsikierrokselle tällä uudella sisältöpaketilla! Liity joukkoon, kun sadistinen Wheel of Misfortunen omistaja Splat Jaypak vangitsee heidät. Paetakseen heidän on ryhdistäydyttävä ja taisteltava jokaisen vangitsijansa lähettämän vastoinkäymisen läpi. Oletko valmiina taistelemaan tiesi takaisin seikkailuusi? Ominaisuudet: - Taistele läpi 15 uuden taistelun. - Nosta hahmojasi tasolta 1 tasolle 11. - Muokkaa ryhmäsi koostumusta halutessasi, valitse mitkä tahansa 8 hahmoa 10 pelattavasta seikkailijasta. - Päivitä varusteita taisteluiden välillä. - Kokeile uusia taktiikoita ja hulluja strategioita. - Ja tietenkin kanoja.