The Desmond Debacle -lisäosa
Viritä ISD-kojeesi (Interdimensional Shift Device) kuntoon ja valmistaudu uuteen seikkailuun aikaisemmin tutkimattomassa Quadwrangle Manor -siivessä. Koe juoppolintu Desmond ennennäkemättömänä entistä vaikeammissa ja monimutkaisemmissa haasteissa! The Desmond Debacle -lisäosa tarjoaa tunteja ulottuvuuksienvälistä ongelmanratkontaa. Lataa tänään!