The Dead Tree of Ranchiuna
Fantasia yhdistyy julmaan todellisuuteen tässä yhden miehen matkassa, jossa hän etsii syytä kotikaupunkinsa tuhoutumiselle! Seuraa yliopista vastavalmistuneen miehen itsetutkiskelua kun hän palaa kaupunkiin, jossa syntyi ja kasvoi. Kotiin palattuaan hän löytää autioituneen kylän ja näkyjä onnettomuudesta, johon liittyy myös toisen henkilön pahaa-aavistamaton paluu samaan kylään. Nämä näyt sijoittuvat useisiin aikoihin ja paikkoihin, ja pelaajan tulee kerätä yhteen kaikki vihjeet ymmärtääkseen, mitä todella tapahtui. The Dead Tree of Ranchiuna on mukaansatempaava kokemus jossa käsitellään sitä, kuinka epäreilu yhteiskunta voi olla sekä suoralla ja realistisella että tarinallisella tavalla, jossa fantasia, symbolismi ja abstrakti tarinankerronta yhdistyvät. Pelaa ensimmäisen tai kolmannen persoonan näkökulmasta ja tutki valtavan, saumattoman kartan jokainen yksityiskohtainen kolkka. Ratkaise pulmia, löydä piilotettuja dialoginpätkiä ja avaa uusia pelinjälkeisiä ominaisuuksia jotka tuovat oman lisämausteensa kokemukseen!