The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me - Curator's Cut
Curator's cut -versiossa on uusia kohtauksia muiden hahmojen näkökulmasta. Niissä pääsee tekemään upouusia valintoja ja päätöksiä. Curator's cut -version saa käyttöön vasta, kun päätarina on pelattu läpi.