The Dark Pictures Anthology: Season One
The Dark Pictures Anthology on sarja intensiivisiä, haarautuvia kauhupelejä, joissa on kaksi moninpelitilaa. Kukin tarina on itsenäinen ja erikseen pelattava. Tässä paketissa saa pelit Man of Medan, Little Hope, House of Ashes ja The Devil in Me. Man of Medan -pelissä viisi kaverusta lähtee purjehtimaan sukelluslomalle. Myrskyn noustessa ja päivän edetessä loma muuttuu uhkaavaksi. Little Hope -pelissä neljä opiskelijaa ja professori jäävät eristyksiin hylättyyn kylään ja heidän on päästävä pakoon painajaismaisia ilmestyksiä, jotka jahtaavat heitä herpaantumattomasti läpitunkemattomassa sumussa. House of Ashes -pelissä massatuhoaseita etsivät kommandot löytävät jotakin vielä pahempaa – hautautuneen sumerilaistemppelin, josta löytyy toismaallisia olioita. Jotta pimeydestä voi selvitä, heidän on yhdistettävä voimat maanpäällisten vihollistensa kanssa. The Devil in Me -pelissä dokumenttielokuvaa tekevä ryhmä saa salaperäisen kutsun, jossa heidät kutsutaan nykyaikaiseen jäljitelmään H. H. Holmesin murhalinnasta. Perille päästyään ryhmän jäsenet huomaavat pian, että heitä tarkkaillaan ja jopa manipuloidaan. Pian pelissä on paljon enemmän kuin katsojaluvut! Aloititpa mihin kellonaikaan tahansa, älä vain pelaa yksin!