The Dark Pictures Anthology: House of Ashes Curator's Cut
Curator's Cut sisältää uusia pelattavia kohtauksia, jotka on kuvattu muiden hahmojen näkökulmasta ja sisältävät uusia valintoja. Curator’s Cut on pelattavissa vasta kun olet pelannut päätarinan läpi.