Ansaitse natsasi opettelemalle jahdin ja pysäytyksen perusteet. Laajenna The Crew Motorfest -seikkailuasi uudella eksklusiivisella PvE-pelillä ja yhteensä 20 lisäajoneuvolla. Year 2 Passin sisältö: – Chase Squad Experience: jahtaa kohteitasi erityisellä pelilistalla ja uusilla avoimen maailman haasteilla. Pysäytä kaikki ja avaa seitsemän erityistä Chase Squad -ajoneuvoa: kuusi autoa ja yksi helikopteri ainutlaatuisilla muokkauksilla. Vilkkuvat valot, pohjahohteet ja erityismaalit – hanki työkalut, joilla liityt Motorfestin suojelijoihin. – 13 uutta ajoneuvoa kuukausittaista paketeista: kaksi ajoneuvoa on saatavana Year 2:n julkaisun yhteydessä, ja yksi uusi ajoneuvo lisätään joka kuukausi. Toivota erinomaiset menopelit tervetulleeksi kokoelmaasi, kuten Maserati MC20 Cielo (2023) tai Nissan Skyline GT-R (R32) (1989).