Päivitä autotalliasi hankkimalla The Crew Motorfest Year 1 Pass: – Lisää 25 uutta ajoneuvoa kokoelmaasi, mukaan lukien kaksi eksklusiivista autoa: 1970 Chevrolet Chevelle SS ja 2023 Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody. – Saa välittömästi käyttöösi erityisiä Playlistejä The Crew Motorfestin kausilta yksi, kaksi ja kolme. Hallitse jokainen ajohaaste Motorfestin legendaarisimmilla ajoneuvoilla!