The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Happy Tree Friends on täällä taas! Muistatko ne kapinalliset päivät, kun vanhempamme kielsivät meitä katsomasta tätä söpöä piirrettyä ja meidän täytyi tehdä se salaa? No, arvaas mitä? Nyt voit nauttia tämän kuuluisan piirretyn legendaarisesta julmuudesta ja huumorista pelatessasi suosikkihahmoillasi The Crackpet Show: Happy Tree Friends Editionissa. Valmistaudu aiheuttamaan kaaosta, ansaitsemaan mainetta ja pitämään hauskaa! Oletko valmis tulemaan kuuluisaksi? Jos olet, tartu aseeseesi ja lähde mukaan väkivaltaisten TV-ohjelmien historian väkivaltaisimpaan ohjelmaan! Osallistujien pitää ampua, mätkiä ja repiä tiensä läpi satojen vihollisten matkallaan voittoon! Älä masennu VALTAVISTA POMOISTA, jotka kykenevät varsin hyvin kiskomaan sisuskalusi ulos – nappaa vain parhaimmat kyvyt ja aseet mukaan matkan varrelta. Pistä aseesi ruiskimaan sulaa laavaa ympäri lattiaa, muuta itsesi raivopääksi ja anna luotiesi poukkoilla vihollisesta toiseen! Kaikki nämä ominaisuudet ovat kasautuvia, joten saat kaikki mahdollisuudet luoda karvaisesta soturistasi raivoavan kuoleman välikappaleen. Voit silti kuolla. Sellaista elämä nyt vain on, vaikka sitten heiluttelisikin raidetykkiä. Mutta mitä kuolemasta, kun yleisö rakastaa SINUA? Toisin kuin tosielämässä, täällä pystyt laittamaan ne saamasi tykkäykset hyvään käyttöön. Käytä vastaluomaasi mainetta päivittääksesi jokaista esinettä ja kykyä, jotta teet vieläkin enemmän vahinkoa ensi ottelussa. Oi, ja älä pelkää tylsistyväsi: ohjelman jokainen jakso on satunnainen, joten yksikään pelikerta ei ole koskaan samanlainen. Ja kun lopulta saat showbisneksestä tarpeeksesi, kutsu ystäväsi ja lyöttäytykää yhteen yhteistyöpelitilaan jopa neljän pelaajan kesken! Pelatkaa fiksusti ja hyödyntäkää tiiminne vahvuuksia, tai iske kavereiltasi hampaat kurkkuun, kun he yrittävät pölliä tehosteesi. Kaikki mahdolliset likaiset temput ovat sallittuja ja jokainen strategia toimii niin kauan, kun sinulla vain on hauskaa. No, oletko valmis allekirjoittamaan sopimuksen? Rogue-lite-tyyppinen räiskintä Läjäpäin vihollisia, kymmenittäin aseita, runsaasti kykyjä ja esineitä, satunnaisia saalislöytöjä ja karttoja, samoin kuin lihansyöjäpomoja, joita vastaan voit testata taitojasi päihittämällä peli sen tarjoamilla esineillä. Mitä eriskummallisin TV-ohjelma Se on söpö. Se on värikäs. Se on kaikkea, mitä vanhan ajan raaoissa animaatioissa rakastat. Tämä on tilaisuutesi tehdä pinkistä pupusta kuoleman airut. Älä jätä sitä käyttämättä! Pelaa yksin tai yhdessä Pelaa peliä yksin tai houkuttele ystäväsi pelaamaan rinnallasi, kehitelkää monimutkaisia taktiikoita tai vain sählätkää ja yrittäkää varastaa ystävienne esineitä ja tehosteita. Tavoite on pitää hauskaa ja haalia mainetta, ei istua pähkäilemässä numeroita. Tai mikä ettei, jos siitä tykkäät.