The Council - Episode 5: Checkmate
Checkmate on The Council -pelin avajaiskauden viides ja viimeinen jakso. The Council -pelin Complete Season -versiolla saa käyttöön kaikki 5 jaksoa. Kun Louis de Richet’n oletukset todellisuuden luonteesta sortuvat ryskyen, hänen on tehtävä lopullinen päätös polustaan – ja maailman kohtalosta. Demokratiat, monarkiat ja kansakuntien tulevaisuus ovat vaakalaudalla. Tässä loppuhuipennuksessa kaikki päätöksesi, virheesi ja voittosi nousevat etualalle, kun Louis’n liittolaiset, viholliset ja suku kerääntyvät koolle lopullista yhteenottoa varten. Kuka voittaa ja selviävätkö De Richet’t saarelta hengissä? Vie seikkailu päätökseen The Council -pelin jaksossa 5: Checkmate, kun kuninkaat kaatuvat, moukat ylenevät ja valinta on sinun, kuten aina.