The Council - Episode 2: Hide and Seek
Hide and Seek on The Council -pelin 5 jakson mittaisen kauden toinen jakso. Pääset nauttimaan koko kaudesta Complete Season -kausikortilla. Tämän jakson katsomiseen tarvitaan Episode 1: The Mad Ones tai Complete Season -kausikortti. Louis de Richet on yhä Lord Mortimerin saarella etsimässä äitiään. Hän on tavannut saarella joitakin kaikkein vaikutusvaltaisimmista elossa olevista henkilöistä, jotka on kutsuttu saarelle uudistamaan maailmanmenoa. Tragedia keskeyttää hänen tutkimuksensa toisena kartanoyönä, joten Louis joutuu vastaamaan arvoitukselliselle lordi Mortimerille. Sillä välin Espanjan valtionpäämies on liittynyt vieraiden seuraan. Hän on tuonut mukanaan uutisia, jotka uhkaavat koko Euroopan vakautta. Louis’n on valittava puolensa, kun ryhmittymät alkavat kehkeytyä.