The Council - Episode 1: The Mad Ones
The Mad Ones on The Council -pelin 5 jakson mittaisen kauden ensimmäinen jakso. Koe koko kausi Complete Season -tilauksella. The Council on aivan omanlaisensa jaksoihin jaettu peli. Se on tuore esitystapa tarinalähtöiselle seikkailulle, jossa pelaajan valinnoilla ja hahmon kehityksellä on aidosti väliä. Vaikeiden valintojen lisäksi hahmon taitovalikoima vaikuttaa suoraan tarinan etenemiseen. Seuraamukset ovat pysyviä eikä paluuta ole. Uppoudu juonittelun- ja manipuloinnintäyteiseen tarinaan, jonka jokaisella viehättävällä hahmolla on omia synkkiä salaisuuksiaan. Olet salaseuran jäsen Louis de Richet. Tapahtumien alkaessa olet saanut kutsun yksityiselle saarelle Englannin rannikolla vuonna 1793. Saarelle saapuu muitakin vieraita, kuten Napoleon Bonaparte ja George Washington. Vastaanotto on outo muutenkin kuin vieraslistan osalta: Richet’n äiti on kadonnut saarelle, ja jokaisella värikkäällä hahmolla on omat salaiset tavoitteensa.