The Coma: Recut
Palaa Sehwa High -oppilaitokseen tässä uudistetussa versiossa korealaisesta kauhuklassikosta. Hahmosi on Yongho, epäonninen korealainen oppilas, joka huomaa olevansa loukussa painajaismaisessa lukiossansa. Loppukokeensa aikana nukahtanut Yongho herää koulustansa keskellä yötä. Nyt hänen todellinen ongelmansa on se, että hän ei ole yksin. Psykoottinen tappaja jahtaa häntä säälimättömästi. Yonghon on kerättävä rohkeutensa ja selvitettävä, miksi hän on loukussa ja miten hän voi paeta. Piiloudu: Kyyristele pimeydessä tai kyhjötä komerossa piiloutuaksesi tappajalta Selviydy: Käytä taskulamppuasi etsiäksesi hyödyllisiä esineitä, mutta ole varovainen, sillä saatat herättää sen käytöllä epämieluisaa huomiota Mysteeri: Löydä muistiinpanoja ja muita johtolankoja, joiden avulla voit selvittää Sehwa High'n oppilaiden ja opettajien synkän menneisyyden Kuolema: Varo pimeydessä vaanivia kauheuksia, tai päädyt vuotamaan kuoliaaksi jonkin unohdetun luokkahuoneen lattialle... Selviydytkö tarpeeksi kauan selvittääksesi Sehwa High'n painajaismaisen mysteerin?