The Chant - The Gloom Below
The Chantin hyytävät jälkiseuraukset päästävät valloilleen aivan uuden painajaisen The Gloom Below -lataussisällössä. Kun Jess ja Kim ovat päässeet pakoon Glory Islandin kauhuja, heidät singotaan The Gloomin ja fyysisen maailman surrealistiseen, kieroutuneeseen yhtymään. Vain työskentelemällä yhdessä kirotun Antonin perheen kanssa he voivat löytää ratkaisun kohtalokkaan lopun välttämiseksi. Seuraa vangiksi jääneiden kulttilaisten tarunhohteisia jälkiä ja hyödynnä heidän prismatieteen tuntemustaan kykyjen päivittämisessä ja uusien aseiden valmistamisessa. Mielesi uhattuna sinun on selviydyttävä taistellen vaarallisista kohtaamisista ja kerättävä aineksia, joita tarvitset tuhotaksesi The Gloomin ytimen. Tämä laajennus tarjoaa haastavan uuden rakenteen, joka kannustaa pelaamaan uudelleen ja tekemään kokeiluja selviytymismahdollisuuksien parantamiseksi. KOSMISEN KAUHUN KIEROUTUNUT MAAILMA ODOTTAA: Tunkeudu The Gloomin syvimpään ulottuvuuteen, jossa pelko ja surrealistinen ihmetys punoutuvat kieroutuneeksi kauhukuvaksi. Jokainen yritys tarjoaa sekä tilaisuuksia että vaaroja, kun kaivaudut maailman yliluonnollisiin salaisuuksiin. Etsi johtolankoja ja lataa Monroen salanaamion prismakristalleja ja palaa sitten Nexukseen valmistautumaan seuraavaan haasteeseen uusin voimin. SOPEUTUMINEN AUTTAA SELVIYTYMÄÄN: Kun The Gloom nakertaa Jessin järkeä, hänen mielensä ja kehonsa ovat jatkuvasti uhattuina. Uusia olentoja vaanii varjoissa, ja julmat hirviöt jahtaavat sinua väsymättä. Selviytyminen edellyttää ankaraa taistelua ja strategista ajattelua, tavaraluettelon hallintaa ja taktiikkojen mukauttamista. Plasman voimalla voit kukistaa kaukosiirtoa hyödyntävien hyperleechien parven sillä välin, kun lataat Iridescent Blade -miekkaasi taitavasti väistelevien skulkien halkomista varten. PRISMATIEDE AVUKSI: Kuolema palkitsee, kun palaat Nexukseen päivittämään kykyjäsi ja ansaitset uusia aseita. Voit imeä energiaa Monroesta ja hänen seuraajistaan ja avata 18 uutta kykymuokkainta, joita voi yhdistellä tehokkaasti vihollisten vahingoittamiseksi, väistelemiseksi tai pysäyttämiseksi. Eri olennoilla on eri heikkoudet, joita on syytä hyödyntää vaarallisen luovilla tavoilla.