The BunnyLord Pro Hater Pack
Roll7 BunnyLord Pro Hater Pack potkaisee tiensä Xbox-kauppaan ja jyrää suoraan ylitsesi! Kaksi huikeaa peliä Roll7:ltä ainutkertaisessa paketissa! Olli Olli2: XL Edition on ehdoton versio ylistetystä skeittauspelistä. Siinä on upouusi Free-Skate-pelitila, pitkiä, rentoja kenttiä perusteiden opetteluun ja eksperttitemppujen harjoitteluun tai rauhalliseen rullailuun ja hauskanpitoon. Tässä jatko-osassa on upouusia ramppeja ja eeppisiä kukkuloita, joilta voi hakea uskomattomasti ilma-aikaa. Kentissä on useita reittejä ja yhdistelmäliikejärjestelmää on laajennettu, minkä ansiosta pelaaja voi hallita peliä entistä paremmin. Pelaa ystävien kanssa Combo-Rush-pelitilassa, 2–4 pelaajan paikallisessa moninpelissä. Ottakaa toisistanne mittaa 100 erilaisessa kentässä ja tunkekaa yhdistelmäliikkeillä tulostaulun kärkeen! NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION -pelissä liitytään vaalityöhön Roll7:n huikean hauskassa 2,25-ulotteisessa pikselitoimintaeepoksessa. Ammu, luisu ja teloita tiesi 28 uskomattoman brittiläisen toimintakentän läpi kuivalla huumorilla säestettynä, kun suostuttelet maailman äänestämään BunnyLordia. Käytä kohtuullista voimaa kohtuuttomasti dynaamisessa sekoituksessa juoksuräiskintää ja suojautumiseen perustuvia tulitaisteluja. Intuitiivinen järjestelmä sallii luisumisen, vierimisen ja syöksymisen suojaan, vihollisen tulen väistelyn ennen vastaiskun tekemistä taklauksilla, teloituksilla ja luotisateella. Valitse jokin 9 sankarista, joista jokaisella on omanlaisensa pelityyli ja rikollistenmurhauskyvyt. Räjäytä kaupungin pohjasakka oven läpi Cletusin haulikolla, leikkaa ne kahteen osaan Kimmyn katanapyrähdyksellä tai mojauta rikollisia yksinkertaisesti suoraan naamatauluun Ronaldin moukarilla. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION -version ME, MYSELF & BUNNYLORD -kampanjassa pääset pelaamaan itseään BunnyLordia! Pyri korjaamaan BunnyLordin aika-avaruusjatkumon virheet kohtuuttomalla voimankäytöllä ja palauttamaan tasapaino maailmankaikkeuteen tässä uudessa seikkailussa, jossa on 3 uutta tehtävää uusine pahiksineen, tapahtumapaikkoineen ja haasteineen.