The Bluecoats: North & South
Liity jälleen kersantti Cornelius M. Chesterfieldin ja korpraali Blutchin seuraan tässä remasteroidussa pelissä, jossa yhdistyvät vuoropohjainen strategia ja reaaliaikainen toiminta. Peli on julkaistu alun perin Amigalla 1980-luvun lopussa, ja tämä uusi versio ilahduttaa taatusti alkuperäisen pelin faneja! Kehity vuoropohjaisen strategian mestariksi ja vie voitto kotiin. Ota uusia osavaltioita hallintaasi, kasvata resursseja valtaamalla linnoituksia ja rautateitä ja johda Euroopasta lähetettyjä täydennysjoukkoja. Tämän päivitetyn version pelimekaniikkaa on uudistettu, joten voit elää alkuperäisen The Bluecoats North and South -pelin tunnelmia uudelleen tai kokea sen ensimmäistä kertaa, yksin- tai kaksinpelinä! Niin kokeneet kuin aloittelevatkin strategiapelien pelaajat voivat mukauttaa pelikokemuksensa, sillä aktivoitavissa on koko joukko erilaisia vaihtoehtoja. Tutustu Yhdysvaltain sisällissodan eri vaiheisiin valitsemalla haluamasi aloitusvuosi. Voit pyrkiä muuttamaan historian kulkua tai puolustaa asemia entiseen tapaan. Ominaisuudet: *3 erilaista pelitilaa: - Vuoropohjainen strategiakartta: Astu johtoon ja siirtele pataljoonia, jotta voit vallata uusia osavaltioita, taistella vihollista vastaan tai vahvistaa asemiasi. - Reaaliaikaiset taistelut: Sukella toiminnan ytimeen ja kohtaa vihollinen suoraan. Selviydy voittajaksi käyttämällä jalka- ja ratsuväkeä sekä tykistöä. Hyödynnä eri joukkojen vahvuuksia vastustajan murskaamiseen. - Hyökkää linnoituksiin ja juniin ja puolusta niitä FPS-tilassa. Täysin uudistetun pelimekaniikan ansiosta voit astua suoraan sotilaan saappaisiin. Puolusta asemiasi valloittajilta tai asetu hyökkäyslinjalle ja valtaa alaa ja omaisuutta viholliselta. *Täysi kaksinpelitila.