The Binding of Isaac: Afterbirth
Kun Isaac äiti alkaa äänen kuuleminen Jumalan vaativaa uhraus tehdään todistaa uskoaan, Isaac pakenee kellariin päin joukoittain häiriintynyt vihollisia, menetti veljet ja sisaret, hänen pelkonsa, ja lopulta hänen äitinsä. The Binding of Isaac: Afterbirth on massiivisesti päivitetty laajennus 2014 rogue-kuin vuoden, The The Binding of Isaac: Rebirth. Sen jälkeen Isaac vielä kerran matkaansa, pelaajat löytävät outoa aarteita että muutos Iisakin muoto antaa hänelle super ihmisen kykyjä ja jonka avulla se voi taistella joukoittain mystisiä otuksia, löydä salaisuuksia ja taistella tiensä turvaan. Tällä kertaa, mikään ei ole pyhää. Avainominaisuudet: -Yli 100 tuntia enemmän pelattavaa -Greed Mode - kokonaan uusi tapa pelata, keskittyi riski / palkita -Expanded Tärkein peli - uusi lopullinen, jossa uusi lopullinen pomo -Daily Ajot - pelata uuden virallisen ajaa, joka päivä! -online Tulostaulukot - kilpailevat korkeat pisteet / paras aika -10 Täysin uusi ja mahtava haasteita! -1000+ Uusi huonetyylit -MONSTROUSLY PÄIVITETTY ASE KOMBOJÄRJESTELMÄLLE! -120 Uusia kohteita - puhumattakaan tonnia uusia mikrofonien, arkkujen, pillerit, pommeja ja kortit - ottaa erä laskea jopa yli 500! -Alternate Soundtrack! -Tons Uusien salaisuus muutoksia! -Lisää Uusia saavutuksia Awesome salaisuuksia lukien: -Lilith, Äiti demonit, täysin uusi pelattava hahmo -4 Uusi vaihtoehtoinen lukuja uusilla vihollista tyypit ja teemat -Revised Siemen koodi kombojärjestelmälle ja uusi erityinen siemeniä -100+ Vihollisia, uusia malleja -8 Uusia pomoja -Jopa Lisää huoneet TÄYNNÄ POOP!