Tetris
Kaivaudu Minecraftin Tetris-lisäsisällön strategiseen maailmaan, jossa klassinen 2D-Tetris kohtaa kuutioiset luolastoseikkailut! Luovi tiesi läpi matriisiluolastojen, taistele värikkäitä tetrihirviöitä vastaan ja paljasta pikselikkäitä salaisuuksia. Tarjolla kaksi eri pelitilaa ja ikonisia hahmonmuokkauksia – tämä on aivan uudenlainen Tetris!