Tervetuloa Arkiin
Huomio: Peli on saatavilla vain englanniksi. Koe jännittävät ensimmäiset taistelut UNSC:n ja Banishedin välillä. Avaa tarinatehtäviä ja moninpelin johtajia alkuperäisestä Halo Wars 2 -kampanjasta.