Tennis World Tour - Legend Badge
Tämän ekslusiivisen sisällön avulla voit näyttää vastustajallesi, että olet yksi ranking-listan parhaista. Tämä sisältö on saatavana vain lisäsisällöissä Legends Edition ja Legends Bonus Pack.