TEKKEN TAG 2-ennakkotilauspakkaus
Sisältää 4 uutta hahmoa, uuden tason ja lisäasusteita (mm. Big Bikini Bundle ja erityinen Lili Skirt), jotka vievät TEKKEN-kokemuksesi uudelle tasolle!