TEKKEN 8 - Eddy Gordo
Capoeira-taituri Eddy Gordo osallistuu turnaukseen! Selviydyttyään hengenvaarallisesta tilanteesta Eddy vannoo pelastavansa maailman Kazuyalta. Sisältö: – pelattava Eddy Gordo -hahmo. * Tämä sisältö on saatavilla myös osana Deluxe Edition-, Ultimate Edition- ja Deluxe Edition Upgrade Pack -tuotteita. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.