TEKKEN 8 - Character Costume: Gold Suit Pack
Hahmoasu: Gold Suit Pack sisältää seuraavat sisällöt TEKKEN 8 -peliin: – 1 asu pelattavaa hahmoa kohti (yhteensä 32).