TEKKEN 8 - Avatar Costume: Paul Phoenix Set
Avatar-asu: Paul Phoenix Set sisältää seuraavan sisällön TEKKEN 8 -peliin: – ryhdy Paul Phoenixiksi tällä viiden esineen setillä.