TEKKEN 8 - 5500 TEKKEN COINS
Sisältää 5 500 TEKKEN COINS -kolikkoa. TEKKEN COINS -kolikoita voi vaihtaa asuihin ja esineisiin TEKKEN 8 -pelin kaupassa.