TEKKEN 8 - 3210 TEKKEN COINS
Sisältää 3 210 TEKKEN COINS -kolikkoa. TEKKEN COINS -kolikoita voi vaihtaa asuihin ja esineisiin TEKKEN 8 -pelin kaupassa.