TEKKEN 8 - 1050 TEKKEN COINS
Sisältää 1 050 TEKKEN COINS -kolikkoa. TEKKEN COINS -kolikoita voi vaihtaa asuihin ja esineisiin TEKKEN 8 -pelin kaupassa.