Teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat
Cowabunga! Teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ovat löytäneet tiensä Minecraftiin tässä radikaalissa sisältöpaketissa. Pelaa kenellä tahansa neljästä kilpparista, päihitä karut viholliset, pelasta New York Silppurin kynsistä ja ahmi pizzaa!