Tehtäväsarja 1
Tehtäväsarjaan sisältyy viisi tehtävää. Voit pelata yksin- tai kaksinpeliä offline-tilassa tai verkossa enintään neljän hengen joukkueessa. Kussakin tehtävässä on lisäksi viisi eri vaikeustasoa.