Tehostepaketti
Tehosta kulkuneuvosi suorituskykyä Tehostepaketilla! Tämä paketti sisältää 3 tehostetta, jotka voi ottaa käyttöön ennen kisaa ja käyttää nopeuden parantamiseen, taisteluun vihollisia vastaan ja kulkuneuvon suojaamiseen. Kepitä kilpailijasi! Tehostepaketti sisältää ainakin yhden harvinaisen tehosteen. HUOM: TEHOSTEET OVAT KERTAKÄYTTÖISIÄ.