Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Radical Reptiles
NYT ROKATAAN! Tehokaksikko lyö hynttyyt yhteen Turtlesien kanssa uudessa huikeassa seikkailussa! Tässä Shredder's Revengen viimeisessä sisältöpäivityksessä rakastettuun ninjajengiin liittyy kaksi suosikkihahmoa vuoden 1987 klassikko-tv-sarjasta: Mondo Gecko ja Mona Lisa! Nämä mahdottomat matelijat ovat vihdoin pelattavia hahmoja beat 'em up -toimintapelissä tämän jengin kauan odotetussa jälleennäkemisessä. PAHIKSILLE KYYTIÄ! Makein rullalautaileva matelija, Mondo Gecko, liittyy tappeluun: käytä hänen skeittitemppujaan antaaksesi kyytiä Jalkaklaanille ja kerää hurjat pisteet! Mondo on pelin ainoa hahmo, joka voi väistellä skeittilaudallaan ilmassa. Easy Steezy! Get ready for the Gecko Grind, Shred-head! FYSIIKANTUNTI ALKAA, OLETKO VALMIS? Peloton liskoneiti Mona Lisa on myös menossa mukana! Olipa kyseessä baletti tai keitinlasi, hän tekee kaikkensa auttaakseen Turtleseja! Hyppää takaperinvoltti lähitaistelussa tai heitä kemiallisia liuoksia pitääksesi viholliset loitolla. Hänen erikoisväistöliikkeensä vapauttaa valtavan pallokalanuijan, mikä tuo lisäpyöritystä taistelukentälle. Pistä tuulemaan ja murskaa tiesi esteiden läpi! Let's catch these flying legs! Nämä fanien suosikkihahmot tuovat mukanaan uusia kykyjä ja hauskaa uutta toimintaa. Nyt rokataan!