Teardown: Time Campers
Onko Löckelle Teardown Servicesin ulkopuolelle pysäköity asuntoauto? Vai onko se... aikakone? Time Campers on Teardown-kampanjan laajennus, joka sijoittuu villiin länteen. Käytä luovaa ongelmanratkaisua, jotta löydät ja saat varastettua vanhan ajan materiaaleja. Yritäthän saada aikakoneen takaisin toimintakuntoon. Mutta varo Charles Keerthin uusia ruutihälyttimiä, jotka saattavat hälyttää partioivan kuumailmapallon paikalle.