Team17 Indie Heroes Pack
Team17 tarttuu toimeen ja tuottaa tuhtia, lihaksia pullistelevaa indie-menoa Xbox Onelle tarkoitetussa Team17 Indie Heroes -paketissa! Pakettiin sisältyvät pelit: The Escapists – Palkittu vankilapakosimulaatio, joka antaa pelaajille kevythenkisen kokemuksen arkisesta vankilaelämästä. Opi rutiini, suunnittele strategiasi ja pakene. Not A Hero: Super Snazzy Edition – Riemukas 2.25D:n pikseloitu toimintateos Roll7:ltä. Ammu, liu'u ja suoriudu 28 tasosta uskomattoman brittiläistä toimintaa ja huumoria. Sheltered – Syvällisen tunneperäinen sivistyksen tuhon jälkeinen eloonjäämisen hallintapeli. Olli Olli2: XL Edition – Kehutun rullalautailupelin ehdoton versio. Siihen sisältyy upouusi Free-Skate-tila, jonka laajennetut, rennot tasot auttavat oppimaan toimintatavat ja viimeistelemään vaikeat temput.