SEGA of America, Inc.Perhe- ja lastenpelit
Nyt voit kokea kaksi SEGAn parasta peliä, jotka tarjoavat tauotonta ja vauhdikasta hauskaa ikään ja taustaan katsomatta. Super Monkey Ball: Banana Blitz HD – Nyt pääset pelaamaan yhtä sarjan rakastetuimmista peleistä teräväpiirtona! Palaa Super Monkey Ballin mielikuvitukselliseen maailmaan ja nappaa banaanisi takaisin avaruudesta tulleelta merirosvokuningas Captain Crabuchinilta. Kiidä yli 100 värikkäässä kentässä ja haasta ystäväsi ja perheesi kymmenessä fanien suosimassa ryhmäpelissä! Koetko olevasi vikkelin ja etevin apinan liikuttaja? Team Sonic Racing – Yhdistää kolikkopelien ja vauhdikkaan kilpa-ajamisen parhaat puolet. Kisaa ystäviä vastaan kiihkeissä moninpelikilpa-ajoissa upeissa maailmoissa ja puhaltakaa yhteen hiileen tiiminä jakamalla lisävoimat ja nopeustehostimet. Kisaa omalla tyylilläsi – Valitse kolmen eri hahmotyypin väliltä ja avaa pelin mullistavia ajoneuvojen mukautusvaihtoehtoja, jotka sopivat ajotyyliisi.