Tarrat: Ilmepaketti
Ilmeiden tarrapaketti avaa kaksi uutta tarrakategoriaa, joissa on yhteensä 28 hienoa tarraa. Ilmepaketti on täynnä suita ja silmiä, joten nyt voit viimein rakentaa haaveilemasi hainhampaisen hevosen. Paketin sisältö: Suut: Perussuu, pitkä suu, kielihymy, huulet, nenä ja parta, leveä hymy, hainhampaat, siankärsä, hiekkamadon suu, vampyyrin hampaat, huutava suu, koiran kuono, jäniksen hampaat ja rosvon suu. Silmät: Perussilmä, söpö silmä, burgerisilmä, vihainen silmä, suuri silmä, Thug Life -silmä, suljettu silmä, avoin silmä, laiska silmä, tylsistynyt silmä, käärmeensilmä, kimaltava silmä, kissansilmä, silmämuna ja prinsessan silmä. Huomaa, että nämä tarrat ovat vain kosmeettisia eivätkä muuta kuutioiden fyysisiä ominaisuuksia pelissä. Jos pelaaja ei omista ilmepakettia, hän ei voi muokata näitä tarroja käyttäviä ajoneuvoja ellei ensin itse osta ilmepakettia. Hän voi kuitenkin silti ajaa näillä tarroilla varustettuja ajoneuvoja, jos ajoneuvon on tuonut peliin ilmepaketin omistava pelaaja. Ilmepaketin ostamalla saat rakennelmasi näyttämään upeilta ja tuet samalla Trailmakersin kehittelyä ja Flashbulb Gamesin tulevia pelejä. Kiitos tuesta!