Tappavan salamurhaajan asu
John Marstonin tappavan salamurhaajan asu saa Dead Eye -mittarisi uudistumaan tuplanopeudella. Mitä enemmän sinulla on Dead Eyeta, sitä enemmän aikaa sinulla on ampua jokainen laukauksesi upealla tarkkuudella. Tämä tekee sinusta tappavimman paukkusankarin tappelussa kuin tappelussa.