Tanya-kokoelma
ÄLÄ OSTA JOS OMISTAT KOMBAT-PAKETIN. Alekokoelma. Hanki uusi pelattava Tanya-hahmo sekä kolme uutta Klassic-paketti 1:n olemusta. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.