Tales of Arise Cross-Gen Bundle
Rena on hallinnut Dahnaa jo 300 vuotta ryöstäen sen rikkauksia ja vieden sen asukkailta arvokkuuden ja vapauden. Tarina alkaa kahdesta eri maailmoissa syntyneestä ihmisestä, jotka haluavat muuttaa kohtalonsa ja luoda uuden tulevaisuuden. Ensiluokkaisen japanilaisen roolipelielämyksen tarjoavassa Tales of Arise -pelissä on monipuolinen hahmokaarti, intuitiivinen ja palkitseva taistelujärjestelmä sekä mukaansatempaava tarina, joka sijoittuu vehmaaseen, puolustamisen arvoiseen maailmaan.