Tales of Arise - Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack
Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack sisältää erityisiä hiustyylejä, asuja ja aseita, jotka on mallinnettu Tales of -sarjan hahmojen mukaan, sekä Motoi Sakuraban sovittamaa uutta taustamusiikkia taisteluihin. Sisältö: – Erityisiä hiustyylejä, asuja ja aseita, jotka on mallinnettu Tales of -sarjan hahmojen mukaan Alphen (Ludger) Shionne (Velvet) Rinwell (Rita) Law (Jude) Kisara (Flynn) Dohalim (Jade) – 5 uutta Motoi Sakuraban sovittamaa taustamusiikkia taisteluihin Flame of the New Dawn-Sakuraba studio live ver. Follow your heart-Sakuraba studio live ver. One strike, One beat-Sakuraba studio live ver. Flame of hope-Sakuraba studio live ver. Don’t look back-Sakuraba studio live ver. * Sisältöä voi käyttää pelissä, kun se on lunastettu pelin Unclaimed DLC List -kohdasta.