Taktinen selviytyjä -pakkaus
Sisältää Tactical Kit (Taktiset varusteet) -puvun, jonka avulla Lara voi tehdä erikoisammuksia käyttämällä vähemmän resursseja, Carbon Fiber (Hiilikuitu) -ulkoasun Compound Bow (Taljajousi) -aseeseen ja harvianisen Bow Master (Jousimestari) -kortin, joka antaa Laralle kaikki jousipäivitykset, tehostaa vauriota ja antaa pidemmän zoomausmahdollisuuden.