Taisteluvarusteet: G.I. Joe ja Cobra -asepaketti
Tämä paketti sisältää kaikkiaan 12 uutta aseolemusta, joista kuusi on kultaisia olemuksia Cobra-joukoille ja kuusi kromiolemuksia G.I. Joe -joukoille.